Carnaval !? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu Carnaval !? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu

Carnaval !?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

20 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

De afgelopen week is ook weer omgevlogen. De gewone klusjes thuis, wat klusjes die al langer nodig waren, even weer de tuin gedaan en de algengroei, het overige onkruid en wat mosgroei aangepakt, een aantal keren weer de golfbaan opgeweest, met deze en gene bijpraten, enz. Maar ondertussen ook wat extra foto's via de handige mail-uploadfunctie toegevoegd aan de eerdere collectie.

Verder valt hier natuurlijk niet te negeren dat het Carnaval is! Allemaal mensen die enkele dagen anders uitgedost zijn. Nu ben ik als -van geboorte- nuchtere twentenaar niet zo'n feestvierder die dagenlang in de kroeg kan hangen. Maar nu ik inmiddels hier al weer ruim 11 jaar woon, en op de maandag dus vrij was vond ik dat ik toch eens de carnavalsoptocht moest gaan kijken. En dat heb ik dus ook gedaan. En dat is toch wel een mooie happening. Massa's mensen, allemaal met goede zin en uitgedost in kleurrijke kleding. En ook erg mooie praalwagens.
Helaas was het wel wat frisjes, dus na drie uur bijna stilstaan kostte het wel weer wat moeite om van de stijve benen af te komen en de bloedsomloop in de benen op gang te krijgen.
De foto's om e.e.a. met jullie te delen zijn via diezelfde uploadfunctie al al weer onderweg.

Dan nog even het golfen. Het is toch even weer wennen in nederland. Vooral met het hogere gras, soms nog de wintergreens, en het vanwege de nattigheid het zogenaamde "opteeen door de baan". Dat is echt weer wennen. Plus natuurlijk het sjouwen met de tas op de rug, ook vanwege het feit dat de baan, bij ons althans, nog erg nat was. Ondanks dat heb ik toch wel het idee dat mijn spel wat verbeterd is.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Actief sinds 18 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 9243

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: