Goed aangekomen in El Gouna - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in El Gouna - Reisverslag uit El Gouna, Egypte van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in El Gouna

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2007 | Egypte, El Gouna

Welliswaar met enige vertraging hier aangekomen. Maar verder een prima reis. Goed opgevangen op het vliegveld.Daarna half uur naar het hotel. En daar nog een heerlijke maaltijd gehad, ondanks het late uur.

Verder vandaag volop zon!. Daar heb ik even van kunnen genieten, omdat ik morgen pas de golfbaan op ga. Wel isde zon zo fel, dat ik vanmiddag net even de stad ben ingeweest, en hem nu ook maar ven mijd. Geliedelijk opbouwen, ondanks de "ondergrond" uit portugal.

Verder een heel groot en luxe hotel hier. Zeer ruime kamers, een onbijtbuffet zo ruim als ik nog nooit heb gezien, erg vreindelijke bediening, en natuurlijk een zeer relaxte sfeer.

Verder lijkt het hier wel hoogseizoen. zo druk is het. Veel engelsen en duitsers. Maar ook vanuit nederland gingen gisteren al drie volle vliegtuigen van Transavia deze kant (hurghada) op.

De stad en de bouw in de omgeving zijn nog vrij nieuw. De shuttleservice ernaar toe is goed. Met deels open bussen. Het is toch bijna altijd zonnig/warm.
Verder natuurlijk heel veel zand in deze omgeving.

Verder is ook de tuk-tuk taxi hier al gemeengoed.

Tot zover deze eerste indruk. Ik ga nu weer genieten van de al wat minder sterke zon.

  • 02 Maart 2007 - 17:54

    Roland:

    Maak er wat moois van in Egypte en natuurlijk veel golf fun!

  • 05 Maart 2007 - 17:46

    Bertus:

    Roland.

    Dank je! En het gaat echt lekker hier! Qua fun en qua golf! Dus dat beloofd wat als ik terug ben in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Egypte, El Gouna

Actief sinds 18 Dec. 2006
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 9253

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: