1e rondje gepeeld, - Reisverslag uit Caïro, Egypte van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu 1e rondje gepeeld, - Reisverslag uit Caïro, Egypte van bertuskranenberg - WaarBenJij.nu

1e rondje gepeeld,

Door: Webmaster

04 Maart 2007 | Egypte, Caïro

Het is nu zondagmorgen. De zon schijnt alweer volop! Wel wat meer wind.

Gisteren de eerste ronde gelopen op de golfbaan hier. Een mooie baan! wel is het even wennen want het gras is wat sponsig. Geeft dus wat mee. Zowel op de fairway als op de greens. Gelopen met drie aardige duitsers uit dortmund. Ook na afloop was het weer gezellig. Gisteravond ook samen met hen gegeten. Zo weer wat opgehaald wat de duitser zo bezig houdt.

Voor de eerste ker op deze baan ging het na de eerste holes best lekker. In totaal 26 punten.
Later ook nog even een mooi boek uit kunnen lezen. De verzamelaars van David Baldacci. Echt een aanrader. Superspannend. Nu gestart aan de laatste Grisham, de gevangene.

Vanaf de baan verder mooie uitzichten.
Vandaag staat het strand op het progrmma. Straks met een shuttlebusje ernaar toe. Het is een zogenaamd mangrovestrand, dus ik ben benieuwd.

Inmiddels ook wat voorbereidigen gestroffen om wat cultuur op te snuiven. Als alles goed gaat, dan ga ik dinsdag een dagje met het vliegtuig naar Cairo en omgeving. Een verzorgde tour om o.a. enkele interressante locaties nabij Cairo te bezoeken. Wel vroeg op! Vertrek om 05.00 u.

Wordt vervolgd. Nu even ontbijten.